Rosenstand underviser i SEO

Det store spring fra offline til online

Kigger vi nogle år tilbage på det danske marked for reklame- og marketingbureauer, er det ganske påfaldende, at kun yderst få af disse har valgt at specialisere i det evigt voksende online marked. Der er faktisk kun yderst få af de tidligere reklamebureauer, der helt eller delvist har taget det store spring og gået online.

Et af de mest kendte eksempler på reklamebureauer, der er gået 100% på online er nok Concept Interest Søgemaskineoptimering, der tilbage i 2008 frasolgte hele den traditionelle reklamebureaudel og fokuserede 100% på søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og dermed beslægtede områder.

Virksomheden har et samarbejde med adskillige udbydere i branchen. Blandt andet kan nævnes den kendte konverteringsspecialist Benjamin Gundgaard, Morten Vadskær og Frank Hellerup Madsen.

I dag drives firmaet fra Florida, og der beskæftiges udelukkende freelancere, der er tæt tilknyttede og bidrager med hver deres specialer inden for online markedsføring.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *